Lördagen...

Igår åkte vi ut till min pappa och småsyskonen. Som vanligt var det underbart där, lugnt och skönt och tyst. Och som vanligt fick Magnus myror i brallan. Hahaha....
Vi spelade badminton och fotboll och åt mumsig mat, min favorit pappas spagetti och köttfärssås.

Jag blir så lycklig av att promenera runt där i trädgården och mysa. Vill ha en egen, nu!

Fotade lite så ni får se hur fint det är.


Irma i hängmattan och Zeb nedanför.


Magnus skulle plocka lite rabarber och passade på att rensa landet samtidigt....


...och såhär mycket skräp blev det. Han är så duktig!

    
Fina blommande buskar.

Tog även lite bilder på vägen hem.

  
Oviksfjällen


Coola killen :)

När vi kom till stan åkte vi på Coop och köpte lördagsgodis och sen drog vi hem. Fräschade upp mig lite och sen gick jag till Hanna och Madde som satt och vinade. :) Trevligt att träffa tjejerna och få snacka lite tjejsnack! Jocke och snickare Karlsson var såklart också med. :) Satt hos Jockes föräldrar (som dock inte var hemma) och sen gick vi ner till nya lägenheten och kollade vad som hänt sedan sist. Det kommer att bli så coolt när det är klart och jag förstår om de längtar ihjäl sig tills det blir inflyttning. Sen skulle gänget dra in på krogen, men det ville inte jag, nykter som jag var så jag gick hem till min man, som precis gått och lagt sig. Ingen av oss var särskilt trött så vi låg och pratade länge, länge och det var himla mysigt.

Tog tyvärr inga bilder igår kväll, men jag lägger upp två bilder från senast vi festade, när vi hade Schlagerkväll.

  Vilka brudar!!

Nej, nu är det slut på det roliga, söndag och tvättstuga....

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0