Härligt

Vilken härlig dag! Min man kom förbi när jag skulle ha lunch så vi satte oss ute i solen. Åt min lunch och sen åt vi glass. Det var så mysigt. Vill vara med honom hela tiden.

När jag slutat så handlade vi mat, åkte hem och käkade middag och sen gick vi till Daniel och Ida. De tog med en kasse öl och så gick vi ner till Thomébryggan och satte oss. Det var verkligen jätteskönt där i solen. Och det var till och med gott med öl. När solen gått ner och det blev kallt gick dom andra in på Marité, vi gick på hemköp och köpte popcorn. Sen har vi suttit i soffan och svullat, han popcorn och jag choklad.

Nya skor = skavsår :(

I morgon har vi en massa planer, men det skriver jag om då.

Nu är jag trött så det blir väl sängen snart.

Sweet dreams
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0