Grillning

Idag försökte Magnus att sätta ihop vår tandemcykel, det gick väl hyfsat bra tillslut. Fasar verkligen för den dag vi ska ut och prova den. Usch.
Sen fick han hoppa in och rädda min lillasyster som var dålig och behövde skjuts från jobbet, vilken pärla han är.

På eftermiddagen styrde vi av mot Hissmofors. Farmor hade laddat upp med massor av mat och det var hur gott som helst. Grillad kycklingfilé, potatisgratäng och en massa grönsaker och frukt. Sen blev det kladdkaka och glass till efterrätt. Underbart!


Vi på farmors altan

Trevligt att träffa familjen också!

Nu är vi hemma igen. Tror jag ska sätta mig på balkongen och njuta lite innan det är dags för Jamie klockan nio. :)

Det ska bli fint väder hela veckan! Vilken tur att jag bara jobbar tre och en halv dag. Jag ska njuuutaaa!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0