Biltvätt och fotboll

Direkt efter frukosten åkte vi till Torvalla för att tvätta bilen. Det var kul till en början men efter ett tag tröttnade jag av någon konstig anledning. Dessutom blev jag väldigt blöt, då jag skulle ta med vattenslangen runt bilen så lossnar plötsligt slangen från själva munstycket och jag blev helt nedsprutad. Gick och la mig i hängmattan istället (utan drink den här gången). Fick hjälp att borra hål i balkonglådorna också.

Så när vi kom hem satte jag igång och planterade. Jag tror det blev bra, men det ser man ju inte förrän om nån månad när det kommer upp allting. Men jag hade ju endel färdiga plantor som jag planerade och det blev bra!

Vid halv tre åkte vi till Jämtkraft Arena för att kolla på fotboll tillsammans med Håkan (en av Magnus gamla kompisar som nu bor utanför Göteborg) och hans far. ÖFK mot Boden, trots två röda kort mot ÖFK-spelare så vann de med 3-0, det var bra!

När vi kom fixade vi mat och sen somnade jag. Var verkligen hur trött som helst.
Vädret ska ju tydligen bli sämre nu och det är ju trist, men en fördel är ju att det kanske blir lite svalare i lägenheten så det går att sova på nätterna.

Efter att jag vaknat tog jag itu med disken och nu ska jag ta en snabbdusch innan Jamie börjar (sista avsnittet idag :/).

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0