Måndag

Jag hittade ett par superfina gummistövlar igår, men de fanns ju inte i min storlek såklart. Men jag mailade i alla fall företaget och de skulle nog få in min storlek den här veckan. Så nu gäller det att vara på hugget så jag inte missar dom igen. Så alla ni där ute med fötter i storlek 39, håll er borta från mina stävlar! ;)

Vad hade hänt vid Preem-macken på Rådhusgatan i morse? Det luktade något fruktansvärt illa där. Som ett riktigt skabbigt utedass fast tio gånger värre. Höll på att spy när jag gick förbi. Som tur var hade stanken försvunnit när jag skulle gå hem.

Det var en väldans massa folk på jobbet idag. Många hade väl börjat semestern och var ska man fira den om inte på Willys? ;)
Jag jobbade i alla fall helsegt idag. Men nu är det bara elva arbetsdagar kvar....

Idag fick jag alla kort jag beställde när jag var sjuk. 90 bilder nästan! Wihoo!! Nu måste jag ut på stan och köpa en fint album att sätta in dom i, det ska bli så roligt! Och så kanske vi äntligen kan få upp några ramar på väggarna, inte en dag för sent.

Åh, min älskling du är så underbar och söt i ditt "diagram"! :D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0