Lista....

Lånade en lista av Madde.

Dagens
Klädsel: 
Knälånga, svarta mjukisbyxor, vitt linne
Frisyr: Diadem och knut
Låt: Har nog inte ens lyssnat på nån låt idag
Vill ha: Semester! Det är nära nu...
Tråkigaste: Tvätten
Roligaste: Min karl, han är en levande underhållningsmaskin!

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng och när: Magnus, i natt
Såg dig gråta: Magnus
Fick dig att gråta: En kombination av mig själv och Magnus
Fick dig att börja skratta: Magnus, igen....
Du gick på bio med:Siri, för typ ett år sedan, är inte så mycket för bio, skönare att dega i soffan
Du gick på stan med: Gissa! :) Magnus såklart....
Skickade ett e-mail till dig: Fick ett nyhetsbrev från eleven.se
Skickade ett sms till dig: Siri

FAVORIT:
Rum i huset: Gillar alla!
Typ av musik: Mest rock och hårdrock
Parfym: Använder inte så mycket parfym, men gillar fräscha och/eller vaniljdofter
Månad: Augusti och andra halvan av December
Mat: Spagetti och köttfärssås, tacos
Dricka: Mjölkchoklad
Godis: Choklad och lakrits
Tidning: Allt i Hemmet, Drömhem och Trädgård och Cosmopolitan, köper alldeles för många tidningar
Film: I am Sam och Pretty Woman

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Nej
Köpt någonting: Bara mat, men Magnus betalade så det räknas inte. :)
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Har garanterat nynnat i alla fall, gör det hela tiden
Sagt "Jag älskar dig": Jajamen
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Nej
Träffat någon ny: Ja, folk som Magnus känner som jag aldrig träffat förr
Saknat någon: Nej
Kramat någon: Ja
Ätit: Ja, alldeles för mycket, som vanligt

EXTRA FRÅGOR:
Vad är du mest rädd för: Att någon i min familj ska råka ut för något hemskt
Vem hatar du verkligen: Hatar ingen, onödigt att lägga energi på det. Men jag ogillar ju vissa... ;)
Varit kär: Ja
Har du ett jobb: Jo
Gillar du att ha folk omkring dig: Om jag gillar folket i fråga, fast jag gillar att vara själv också
Är du ett hälsofreak: Hahahaha.....
Är du ensam nu: Nej, Magnus är bara några meter bort
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Just nu; Natalie med Ola och Batterilåten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0