Kalas

Som jag skrev i förra inlägget, tiden går så fort! Helt plötsligt har hela helgen gått också...

Igår blev jag väckt ur min skönhetssömn av Magnus, det var dags att kliva upp och gå och möta Daniel och Ida för en frukost på Gamla Teatern. Mysigt värre! Och så himla gott! Åt massor. Kan verkligen rekommendera att ni lyxar till det med en hotellfrukost någon gång ibland. När vi ätit klart tog vi en liten sväng på stan.

När vi kom hem satte jag mig med alla fotografier samt det nya fotoalbumet och klippte och klistrade. Det blev jättebra! Det kändes så skönt att jag tog tag i det. Sen var det dags att göra mig i ordning då jag skulle till Therese F på fest på kvällen. Siri kom förbi så vi fördrack lite och fixade oss sen skjutsade Magnus ut oss till Frösön. Festen var jättetrevlig, Therese hade som vanligt fixat så fint. Hon är en hejare på att ha gäster. :) Det var mest folk från jobbet där, så det blev massor av jobbsnack, men det gick bra ändå. Kom hem vid två-tiden, låg och pratade med Magnus en stund och sen stensomnade jag.

Idag har vi tvättat, som vanligt på söndagarna. Har även varit en sväng i Ås och hälsat på Jennie som fyllde år, fast det var inte förrän vi varit där en stund som vi fick reda på att det var därför vi var där, Magnus minne hade visst lite platsbrist.... :D Vi fick i alla fall både smörgåstårta och vanlig tårta, supergott!

På eftermiddagen har vi bara legat och myst i soffan och nyss åt vi middag. Spagetti och köttfärssås. Vi hade även sallad som jag plockat på vår balkong. Mycket godare än den från affären.

Två veckor kvar till semestern, åtta arbetsdagar. Det går så fruktansvärt segt att jobba nu. Men snart får jag slippa det ett tag. Det ska bli så skönt! Ska bli jättekul att åka till Göteborg och shoppa och gå på Liseberg. Love it!

/M

PS. Av min blogg att döma gör vi inget annat än äter, varannan mening handlar ju om något jag ätit, hahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0