Helg

Jag fick min semester tillslut, efter en ganska hemsk vecka. Och grannarna har varit förvånansvärt lugna hela helgen. Vilken lycka.

I fredags kväll tog vi en tur i regnet till Videoteket för att hyra film, men vi hittade inget lovande, det verkar ju bara släppas en massa skit nuförtiden. Köpte godis istället, de har himla gott godis där. När vi väl kom hem var det så sent så det blev inget filmtittande.

Gårdagen spenderas inomhus, var rätt av. Efter veckan och bristen på sömn och endel andra grejer som hänt var jag inte sugen på att göra någonting alls. Så jag gjorde inte det heller. Var ut en sväng och köpte godis och hamburgare. På kvällen tittade vi på Brokeback Mountain. Helt okej film, Magnus tyckte också att den var bra trots några scener i början som han tyckte var lite jobbiga. Hahaha....

Idag har vi varit ute på stråket lite. Kollat på tivolit och Magnus vann en rosa råtta till mig. Sen köpte jag en kyckling-wok och sen gick vi hem. När vi gick hemifrån regnade det och var 14 grader så vi hade klätt på oss massor, direkt när vi kom ut blev det dock jättesoligt och asvarmt.

Snart dags att hämta tvätten och sen ska vi göra pizza och så blir det kanske film ikväll igen. Har faktiskt väldigt många filmer som jag aldrig sett, då är det ju onödigt att hyra nya...

I morgon behöver jag inte jobba, det känns helt ofattbart, men skönt som bara den!

/M


Kommentarer
Postat av: Madeleine

åhh marja jag har fullt upp på min barnfria vecka..men kanske nästa vecka ändå, jag ska kolla av och höra av mig! kram på dig vännen

2007-08-01 @ 15:49:25
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0