Godisutdelning

Oj, vad veckorna går fort. Hinner ju inte med....

I måndags kväll tog vi en tur till Hanna och Jocke och Filip i nya lägenheten. Det var så fint och mysigt där, trots flyttstöket. :) Hade med oss en stor skål med godis som blev varmt välkomnad av den lite trötta familjen. Filip är sååå söt!! Charmig som bara den. :)
När vi varit där en stund och Magnus hjälpt till att packa upp den väldigt stora, nya tv:n så åkte vi vidare. Först en sväng till Martin, med en påse full av godis, risifrutti och en mycket vacker OLW-tröja. Efter det åkte vi till Erik, Siri och Dilba med, gissa vad, en påse med godis och såklart fick även Erik en fin OLW-tröja. Vi busade lite med Dilba och sen hade jag SM i nysningar på vägen hem.

Tisdagen var mest bara jobb, inget intressant alltså.

Igår tog jag först en skön sovmorgon. Hade precis hunnit göra mig i ordning och ätit lite frukost när Magnus kom hem och tog med mig på lunch tillsammans med Daniel och Ida. Var på Lilla Siam och åt buffé. Det var gott, synd att man blir mätt så fort när det är buffé.
Efter vi ätit tog jag en sväng på stan medan Ida gick tillbaka till jobbet och Daniel och Magnus gick och spelade PS3. När jag var klar gick jag förbi där också. Låg och läste klädkataloger (det kommer att bli en dyr höst) medans de spelade klart och sen gick vi hem. På kvällen gick vi tillbaka till Daniel och Ida och åt tårta, Ida fyllde nämligen år i tisdags. Väldigt gott var det!

Kom hem lagom till klockan nio och What about Brian och sen finalen av Pussycat Dolls. Äntligen, då får jag i alla fall en serie mindre att följa....

Nu ska jag ta något att äta och sen är det dags att jobba igen.

Har beställt mina gummistövlar nu, hoppas dom passar!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0