Tidig morgon

Vaknade klockan sex i morse, för första gången på minst två veckor kände jag mig faktiskt pigg. Tänkte att det inte var någon idé att försöka somna om. Så jag klev upp och tog igen lite surfande, har inte suttit vid datorn på hela veckan. Dagarna och framförallt kvällarna går så himla fort.

I onsdags jobbade jag extra, hade ett specialuppdrag. Slutade klockan två och efter det hade jag tid på SPA-Kliniken. Upptäckte att presentkortet jag fick i julklapp bara gällde ett år, så det var bara att boka tid för lite fotvård. Hade trott att det skulle vara lite fotbad-filning och insmörjning typ. Men det var hur skönt som helst, långt fotbad, under tiden fick man först huvud- och nackmassage, sen fick man sitta och slappna av en stund, äta frukt, dricka te och vatten. Sen fick fötterna sig en ordentlig omgång med en massa "verktyg" och tillslut blev de insmorda och lite masserade. En urskön timme var det. Tack Magnus! :)

På onsdagkväll var vi i Torvalla och åt tårta eftersom Oskar hade fyllt år. Trevligt som vanligt och mumsig tårta.

Har fått julschemat och jag får vara ledig fyra (!) dagar på raken! Åh, vad det ska bli skönt, längtar så mycket. Och det är ju faktiskt inte alls så länge kvar.

Ikväll, eller kanske i morgon ska jag gå och hämta ut två paket med julklappar som jag beställt. Roligt!

Nu ska jag ta en dejt med badrumsspegeln och sen blir det frukost framför Nyhetsmorgon.

Trevlig fredag på er, snart är det helg!
/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Åååh, gud vad skönt det låter med ett besök på Spa-Kliniken! Vad avundsjuk jag bliiiir! :-D

2007-12-07 @ 09:36:24
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0