Måndag

Kors i taket, Marja ska uppdatera...

Förra veckan var ett stort kaos rent jobbmässigt. Fy och usch, trodde att det skulle bli lite bättre den här veckan, men det har inte börjat så bra. På grund av det har jag nog även varit en liten plåga att leva med. Sorry Magnus, men jag ska gottgöra dig. ;)
Fick massage idag på mina händer som jag har en sådan jäkla värk i. Har haft det sen jag började att enbart jobba i mejeriet, alltså i ungefär fyra månader. Det gjorde fruktansvärt ont, men sen blev det bra, tills jag började jobba igen. Tror inte att det är speciellt nyttigt för kroppen att hela tiden vara nerkyld. Men, men just nu har jag ingen lösning på problemet, så jag ska sluta gnälla.

Snart är det jul. Och jag har fixat allt redan. Väntar bara på ett paket som ska komma med posten vilken dag som helst. Annars är nog allt klart. Skönt, för den här veckan hinns inte mycket med.

I morgon ska Magnus åka på konferens till Härnösand. :( Visserligen bara tills på onsdag men ändå. Kan knappt klara mig en dag utan min älskling!

Igår kokade jag knäck och kola. Hade köpt fina, men värdelösa knäckformar på Åhléns. Papperet är helt omöjligt att få bort från knäcken. Suck. Men kolan blev i alla fall himla god.

I morgon måste jag kliva upp klockan fem, det tar emot. Mycket.
Längtar till söndag, då blir det sovmorgon. Det ska bli så skönt! På lördag ska vi ut och äta med alla Magnus hemvändande kompisar. Tyvärr jobbar jag till 20:30 så det blir lite sen middag. Ska försöka att få sluta i alla fall en halvtimme tidigare så jag hinner fräscha till mig lite.

Tänkte skriva att jag skulle gå och lägga mig, sen kollade jag på klockan och såg att den var inte ens halv åtta. :) Klockan i mitt huvud säger något helt annat. Ska kanske koka en kopp te och mysa lite i soffan innan sovdags.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0