Tisdagen i efterhand

Igår hade jag träningsfri dag. Det var tur, hade sådan träningsvärk att jag höll på att avlida.

På förmiddagen igår var jag riktigt aktiv, sydde och fixade till balkongen, det blev kanonbra, ska ta lite bilder sen så ni får se. Sen på eftermiddagen tog jag det lugnt, satt i solstolen och läste en bok. Tyvärr är det ett jäkla liv här utanför jämt, lastbilar som backar(och då tutar det ju som ni vet) hela tiden och folk som borrar i asfalt och sånt trevligt. Men på nåt sätt lyckades jag i alla fall somna ute på balkongen. Helskumt.

Efter middagen frågade jag Magnus ifall vi skulle gå till Lillänge och köpa glass och han tittade på mig som jag var dum i huvudet. Men strax där på (där kom han undan) ringde Peter och undrade om vi ville med på fotboll. Så jag gjorde mig i ordning lite kvickt och sen åkte vi ut på Frösön och kollade på Frösön-Krokom, matchen slutade 8-1. Ingen höjdarmatch direkt, men det var ju skönt väder. "Läktaren" var dock det värsta jag varit med om, jag trodde min rumpa skulle lämna mig, fruktansvärt obekväm!

Verkar bli rätt fint väder idag med så jag kanske får ta en tur ut från lägenheten. Sitter och laddar för träningen nu, ska på Core klockan 12, det ska bli kul!

I love semester!!

/M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

åhh, saknar faktiskt att utöva core..känna brännande känsla i magen...yumm yumm! Och garva ihjäl sig åt Mathias som halkar av bollen hahahahha! Vi kanske ses på lördag hos Hanna!! Kraam

2007-08-08 @ 19:22:11
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0