Spagettikropp....

Ajajaj...min kropp värker och känns som spagetti. Om jag sätter eller lägger mig ner kommer jag knappt upp sen det är som att alla muskler och leder förtvinat under eftermiddagen. Det var såhär, vi var endast tre stycken på core-passet, de andra två hade aldrig varit på core förut så instruktören var jättepetig och gick runt och kollade på varje rörelse vi gjorde så det var helt omöjligt att "ta det lite lugnt" en sekund. Han sa till och med själv att det var extra hårt idag, så det är inte bara för att det var längesen jag höll på. ;)

Här kommer lite bilder från balkongen:

 Solstolen som fått nytt tyg, innan var det vitt med en Telia-logga på

 Och stolarna fick matchande kuddar av tyget som blev över, i bakgrunden syns även insynsskyddet jag sydde i våras eller när det nu var :)

  Lite växtbilder, observera pappas gamla kaffepanna, assöt!

Nu ska jag försöka ta mig upp härifrån och sen ska jag ramla ihop i en klump i soffan. I morgon ska jag hälsa på farmor igen. Dessutom fyller min lilla far år!!

/M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad fint du har gjort, du är så händig lilla pysselfia! Kan vi inte starta en syjunta med pyssel och sånt till hösten haha kanske fler vill pyssla! =) Kram

2007-08-08 @ 23:06:25
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se
Postat av: syrran

Du är så jävla händig! Hur bra som helst blev det ju.

2007-08-09 @ 07:53:46
Postat av: Anonym

Ååh, vad fin solstolen och stoldynorna blev!! Vad avis jag blir! IGEN! Hahaha!
Och duktig är du också som tar dig iväg ocht ränar, tänk om man ändå kunde göra det nångång ibland :-D
Synd att vi inte bor kvar i Ösd, för då kunde jag var me doch pysslat :-)
Kram vännen!

2007-08-09 @ 09:54:30
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se
Postat av: syrran

Jag har nog dödat en till orkidee! varför kan inte jag vara duktig som du?
Fast! Våra/mina =) squasch är faktiskt på väg å ska blomma! (tror jag) :D

2007-08-09 @ 11:33:53
URL: http://blog.myspace.com/sirisoder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0