Postorder-frossa

Ajaj. Jag har skadat mig. Var på gymmet förut, på core, när vi skulle göra första övningen så kändes det som att någon högg en kniv i mig, lite snett nedanför vänster höftknöl. Det gjorde så fruktansvärt ont och jag kunde inte träna så mycket mer sen, övningarna på rygg gick rätt bra, men så fort det var något när man skulle luta sig fram så svimmade jag nästan av smärtan. Och det har fortfarande inte gått över (fast det har lättat lite). Hoppas det blir bra snart. Ja, ja nu ska jag sluta gnälla.

Var och hämtade mina paket förut! Det var så kul, känns som julafton när man får öppna och kolla, dessutom passade allt så jag slipper göra några returer. Jag fick nya underkläder (perfekt när jag ska få träffa Magnus i morgon), ett par jeans, grå, knälånga tjocksockar, en grå-blå-turkos stickad klänning och tyger som jag ska sy kuddöverdrag av. Och ett par svarta lackpumps med väldigt liten klack. Det var nog allt. Och idag fick jag erbjudande från H&M, -10% på allt, så nu ska jag beställa det jag tänkt därifrån också. Jag älskar postorder! :)

Snart måste jag sätta igång och packa...känns inte ett dugg lockande. Måste även ta reda på vad dom spår för väder i Göteborg i helgen. Ska verkligen försöka att inte packa med mig halva lägenheten, vi får se hur det går. I morgon bär det i alla fall av! Längtar tills jag får träffa Magnus!!

Om jag inte skriver något i morgon så passar jag på att gratulera Lotta på födelsedagen i morgon. Grattis vännen!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0