Fika

Igår kväll fick jag besök av Madeleine, vi satt ute på balkongen hela kvällen och snackade skit och åt kladdkaka. Det var så trevligt, så trist att vi träffas så sällan nu, men vi håller ju kollen genom våra bloggar som tur är. :) Tyvärr kunde inte Hanna komma men snart ska vi dra igång våra pysselkvällar. Det ska bli kul det!

Idag tänkte jag träna, men när jag loggade in för att boka passet så visade det sig att det var inställt. Det var segt, men även lite skönt då jag inte var ett dugg träningssugen. Men nu måste jag iväg i morgon istället.

Har haft en heldag med Siri, vi har gått på stan och haft en långfika på Tehuset. Mycket trevligt var det. Köpte tvålar som luktade choklad och två nya blommor, har verkligen längtat efter nya blommor. I morgon ska jag sy nya överdrag till några kuddar i soffan och fixa lite i sovrumsfönstret. Ska nog måla en lerkruka jag har där, den bruna färger passar inte riktigt in. Sen har vi fått ett problem, persiennerna i vår lägenhet är rätt gamla och slitna och i torsdags när jag skulle dra upp den ena i sovrummet så knäppte det till och så stod jag där med två snören i handen. Så, persiennen är liksom nere och går inte att dra upp då det inte finns några snören kvar. Måste alltså fixa nya, lite snyggare helst. Men, det får väl bli ett senare problem tror jag.

Var på Willys förut och pratade lite med Hanna om vår höst-kickoff. Då ska vi lyxa till det med lite spabehandlingar, det ska bli så skönt!

/M

Dagens citat: Om du väntar för evigt har du väntat för länge /Magnus :)

Kommentarer
Postat av: Charlotta

det citatet var ju helt klart det bästa!!! :-D

2007-08-22 @ 22:23:28
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0