Åre

Igår tog jag äntligen tag i att städa min garderob. Jag är väldigt ordningsam och har alltid städat överallt, utom i min garderob, där är det verkligen kaos. Skäms lite för att lägga ut före-bilderna men, men...

 Snacka om kaos, usch!  

Såhär fint blev det i alla fall, kan inte lova att det ser ut såhär om en vecka, men jag ska verkligen försöka hålla ordningen nu:

 Lite skillnad va?

Bar upp endel grejer till förrådet samt att jag rensade ut en rågad papperskasse med kläder, så nu väntar jag på att någon av mina kvinnliga familjemedlemmar ska komma och hämta grejerna. Först till kvarn. :)

I morse klev jag upp halv sju för att träna. Var inte helt lockad att ställa mig på trappmaskinen men det gick bra, mp3-spelaren var laddad med Dragonforce och det var Beverly Hills på tv, haha... Träningen gick grymt bra, höll på mycket längre än vad jag tänkt och det kändes bra. Plus att jag inte höll på att spy den här gången och det är ju alltid trevligt.

Sen gick jag hem, duschade och åt frukost och sen åkte vi till Åre. Magnus jobbade lite men mest gick vi i affärer och kikade. Handlade dock ingenting och lika bra var nog det. Ska ju ner till Göteborg nästa vecka och jag kan tänka mig att det blir lite shopping där. Dessutom fick jag en massa plats över i garderoben när jag städade så jag satte mig igår kväll och beställde massor av kläder ur höstkatalogerna. Känns som jag får ta på mig lite extrajobb i höst... ;)

Nu ska jag trolla ihop lite middag.

/M


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Vilken otroligt välstädad garderob du har fått till då! Gud vad avis jag blir!
Vad duktig du är :-)

2007-08-07 @ 11:06:56
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se
Postat av: Dryden

Dragonforce - way to go!

2007-08-07 @ 21:10:54
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Madeleine

åh saa finnt!! Riktigt skoj att öppna garderoben varje dag, lätt att hitta det man söker! hoppas du mår bra! Kram

2007-08-07 @ 21:30:38
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se
Postat av: Robban

Vågar man röra något där, de kan ju bli oreda igen! ;)

2007-08-11 @ 03:22:24
URL: http://www.robertryden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0