Kvällen

Ikväll är jag ensam hemma, N är och kollar på hockey. Efter att ha städat lite, somnat på soffan och kikat på tv så sitter jag nu och väntar på att N ska komma hem. Kvällsfikar lite och läser tidning.
 

Apelsinte och skorpor med hallon&granatäppelmarmelad och ost. Mmm...
 
Idag var vi på 3årskontroll med Amanda, det gick jättebra på själva kontrollen, A ritade, sparkade boll, hoppade och allt det som ska göras. Hon stilade även med att hoppa på ett ben, det behöver man tydligen inte kunna visa upp förrän på 5årskontrollen. Det var även en 3årsgrupp där vi skulle sitta med några andra föräldrar och prata och utbyta erfarenheter, kändes inte så himla givande tyvärr. Jag var den som pratade överlägset mest och det säger väl allt om hur pratsamma de andra föräldrarna var. (Jag är mer en lyssnare än en pratare).
 
Imorgon blir det jobb kl06 igen så jag ska försöka lägga mig strax. Vet hur det brukar sluta menmen försöka går ju. Jag måste i alla fall vara vaken till N kommer hem, de ska åka en bit så jag är orolig tills han är hemma hos mig igen.
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0