Träning, vårkänslor mm

Åh, jag fick lite vårkänslor nu när jag åkte hem från gymmet. På flera gator är det asfalt nu istället för is, det är fortfarande lite ljust ute. Så härlig känsla!


Vår 2011.

Vi tog ett pass Body Combat idag. Träningsvärken från i tisdags hade börjat lätta lite nu på eftermiddagen men nu lär den ju bli dubbelt till imorgon. Dessutom eftersom både jag och Anna är lediga imorgon så tänkte vi vara så hurtiga och gå på Body Vive klockan nio på morgonen. Ja, jag kan knappt tro att det är sant. Ingen av oss har provat på det passet så det ska bli kul. Känns himla kul att va igång med träningen ingen, hoppas jag får se resultat snart så jag blir mer peppad. Tror jag ska beställa lite fina sommarkläder som pepp också.

Åh, jag måste ju berätta om min födelsedag! Niklas kom hem och väckte mig från min powernap med ett Guldfynd-paket. Ett jättefint armband (ska fota) var det. Jag blev så glad för jag saknar alla mina smycken som är nedpackade fortfarande. Sen tog han med mig på Dalwhinnies, precis som jag önskat. Åt tre-rätters, jättegod mat och så somnade jag som vanligt i soffan mot N:s axel när vi kom hem. En underbar kväll!

Imorgon har jag som sagt ledig dag, veckans enda och då är det såklart fullspäckat med allt som ska hinnas med, tänk om jag bara kunde vara ledig och ligga hemma i soffan en hel dag...

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen måste jag iväg och handla nåt att äta. Hungrig!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0