Sol, hopp, längtan!

Ny vecka här och den börjar med soool! Så ljuvligt! Ger liksom hopp om bättre tider. Börjar få en himla längtan efter vår. Längtan efter framtiden.


Vår 2011...

Har lust på att flytta, på riktigt, få packa upp alla mina grejer (och befria svärföräldrarnas källare från dem!), ge A ett eget rum. Nog för att A är supernöjd med att ha sin hörna i vardagsrummet, hon var så stolt när mormor var på besök igår och visade upp "sitt rum". Och ska jag vara riktigt ärlig så är väl mer eller mindre hela lägenheten A:s rum när hon är här, saker överallt!

Den här veckan ska bli min "skärptillmig-vecka", bättre mat, mindre skräp, mer träning. Minst två besök på gymmet måste jag få till. Så ska det väl kännas ännu bättre att få dra på sommarkläderna sen, när det nu blir.

Jobbar kväll idag, börjar kl14. Innan dess ska jag hinna städa, bestiga diskberget, fixa mig, fixa lunch och matlåda. Tror att det här kommer bli en härlig vecka. Trots det som sker på onsdag, men i år har jag faktiskt inte så mycket ångest. Har önskat mig middag på Dalwhinnies...

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0