God morgon!

Vilken natt jag haft! Det här med att vara varannanvecka-förälder är inte så lätt alltid. Visst kan det (faktiskt) vara skönt att få lite tid för sig själv ibland men jag känner mig aldrig hel utan A. Saknaden finns alltid men ibland blir den bara så stor att det känns som hjärtat ska brista. Så blev det inatt, tårarna ville aldrig sluta rinna (har riktigt fina påsar under ögonen idag) och jag ville bara få hålla om min lilla A och snusa i hennes hår. Som tur är har jag världens bästa N som tröstade mig. Och veckorna går ju blixtsnabbt, snart är det söndag igen och jag blir hel igen.


Dagens viktigaste och godaste mål...

Ska strax gå till jobbet och ikväll blir det träning med Anna. Tur vi kan tvinga iväg varandra.

Trevlig dag!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0