Sön 2/1 -Nytt år-

Då har det nya året startat. Och ja, det känns ungefär lika som det förra än så länge.

På nyårsafton flyttade vi in alla möbler och leksaker i A:s rum. Det blev så fint. Nu ska det bara kopplas in lite el och så måste vi hitta några fina lampor att sätta upp. Även gardin fattas och där vet jag inte heller riktigt vad vi ska ha än.
På kvällen åt vi en god tre-rätters här hemma, sen blev det mys vid tv:n och läggdags innan tolv-slaget.

Igår hade vi traditionsenlig inventering på jobbet och det var inte alls så kul som man kan tro. ;) Av årets tre inventeringar så är denna helt klart tråkigast.

Så nytt år och nya äventyr!
Jag ska njuta supermycket av kommande vecka då jag är ledig hela veckan med A. Nästa vecka börjar vi nämligen inskolningen på förskolan och det känns sådär för mig. Jag tror det kommer att bli bra, men det blir jobbigt för mig att inte ha kontroll. Spännande ska det bli i alla fall!

Nu ska jag mysa med mina älsklingar, den stora framför sporten och den lilla ligger på golvet och ritar.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0