Ons 12/1 -Det går bra!-

Inskolningen på förskolan har hittills gått jättebra. De första två dagarna var A lite försiktig i början, men efter en liten stund "glömde" hon bort mig. Idag satt jag i personalrummet hela tiden och i morgon får jag lämna henne och åka hem och vänta. Men de stora prövningarna kommer väl nästa vecka när hon ska äta lunch där och sova. Maten borde inte vara något problem men att få henne att somna där kan nog bli lite lurigt. Men det återstår att se.

Strax innan vi skulle åka hem idag så kom mamma dit och hälsade på, för att kolla lite ifall hon ska hämta någongång eller så. A har fått en favoritfröken och hon fick en stor kram innan vi gick. Sen tog vi en sväng förbi Krokomsporten innan vi for hem. Köpte två lampor till A:s rum, de blev jättebra där!

Sen blev det en god lunch och en massa bus innan A tillslut somnade, både jag och mamma hade varit nära att somna många gånger innan dess.

Här hemma har vi flyttat ut alla möbler från det blivande kontoret, så det ska vi börja fixa snart. Det ska bli så skönt när det är klart! Då ska jag se till att fixa vår stationära dator också, så jag kan blogga lite roligare med bilder och så.

Nu kom Magnus hem så det är bäst jag sätter igång med maten, kycklingsallad.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0