Lör 22/1 -Veckan-

Jag har haft en väldigt kul vecka på jobbet. En massa nya grejer att lära mig så jag har varit rätt förvirrad stundtals. Men som sagt himla kul!

För A har det gått jättebra, ja förutom att hon vägrar att sova på förskolan då. Men ingen som känner vårt lilla A är väl speciellt förvånad över det. Vi får väl se hur det går längre fram, från och med måndag går hon i alla fall på riktigt.

Idag har jag städat och tvättat, kollat på vintersport och myst med familjen. Och så har jag varit och fixat gymkort! Så nu väntar jag bara på att de ska öppna. En månad kvar ungefär, det ska bli jättekul!

Ja, det blev en liten uppdatering. Nu måste jag bädda nytt i sängen så vi kan gå och lägga oss.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0