Uppdateringschocken!!

Nej, men nu ska jag chocka rejält med en uppdatering! (Min rubrik kan snart vara en rubrik i en Aftonbladet nära dig)...

Den här veckan går alldeles för fort, mitt huvud svämmar över av allt jag måste komma ihåg.
Imorgon blir det riktigt stressigt för att hinna med allt efter jobbet. Först hämta A på förskolan (eller skolan som hon själv säger), sen åka tillbaka till stan för att gå på lägenhetsvisning. Sen blir det till att skynda hem och fixa middag innan A blir galen, måste komma ihåg att ta med någon ätbar muta. På fredag går A sista dagen på hennes förskola så jag ska även baka fika som hon ska bjuda på då och fixa presenter till hennes fröknar och....

Vet inte hur jag ska klara att åka ifrån förskolan på fredag, är så himla känslosam över det här.Tror att det kommer gå jättebra på det nya stället. Men ja, det är ändå jobbigt.

Nu ska jag krypa ner under täcket och få några välbehövliga timmars sömn. Det hade inte skadat med några veckors semester nu.

Nattinatt!

/M

PS: Jag kan nästan lova att jag återkommer ganska snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0