Semester!

Är i slutet av tredje semesterveckan och har snart bara en kvar. Tycker ändå att tiden gått hyfsat normalt, annars brukar semestern kunna flyga förbi.
Hittills har det varit en väldigt bra ledighet. Mycket mystid med Amanda (som även fyllt 2år!), lite fest och andra trevligheter. I början av den här veckan var jag, A och mamma till Stockholm och träffade storebror. Väldigt kul!

Idag blir det fredagsmys, först med Amanda, ska bjuda henne på bästa fredagsmaten, spagetti och köttfärssås. Sen blir det jordgubbar och glass till efterrätt (kanske med maränger, choklad- och kolasås också?!). Senare ska jag in till stan för fortsatt fredagsmys, faktiskt en hel helg av mys. Ljuvligt ska det bli!

Nästa vecka får jag en extra Amanda-vecka eftersom hennes pappa börjar jobba, har inga planer vad vi ska göra, men vi ska i alla fall umgås med Siri och Daniel som växt fast i Dalarna hela sommaren och som äntligen kommer hem!



Nu ska jag packa min weekendbag, snygga till mig och mysa med mitt lilla hjärta innan det är dags att fixa middag.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0