Tis 28/9 -Pyssel-

När Amanda skulle sova på förmiddagen idag så var jag så nära att somna jag med. Men så tänkte jag på hur oerhört seg jag skulle bli sen efter en timme när A sovit klart och är jättepigg och jag skulle vilja sova många timmar till. Så jag gick ner och pysslade lite istället.

Den här hyllan målade jag igår:



Idag slipade jag lite och satte tillbaka konsollerna.


Bättre?

Jag köpte en murgröna förra veckan som jag planterade i en gammal, ful, missfärgad, självvattnande kruka. Tänkte att så kan det inte se ut. Har sett flera som sytt fina överdrag till krukor och hittade en stuvbit som passade precis, så det fick det bli.


Ni kan ju försöka att inte låtsas om det otroligt smutsiga fönstret i bakgrunden. Våra nya fönster kommer förhoppningsvis denna vecka och jag tänker absolut inte lägga någon tid på att putsa de gamla.


Det fick även bli ett litet pärlhjärta som dekoration.

Hann även med att plantera om några växter innan lilla A vaknade. Hon sov som vanligt i en timme och en kvart. Sen blev det lunch och lite lek ute på eftermiddagen.

Känns som det varit en lång dag, som att klockan vore minst elva nu.
Ska nog lägga mig och läsa en stund innan ögonen faller ihop.

/M


Kommentarer
Postat av: Mattsson

meeeen va fint du gjort!!!!!!!!!! Vad jag blir sugen att kunna sy och greja...så jäkla fint Marja!!! Kram

2010-10-07 @ 09:32:39
Postat av: Marja

Tack! Det är faktiskt inte alls några avancerade grejer heller, du kan garanterat lära dig. Det är bara lite tålamod som krävs. ;) Kram!

2010-10-08 @ 11:14:12
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0