Ons 29/9 -Dagen-

Idag kom mamma på besök. Amanda hade ett himla humör med endel utbrott, men däremellan är hon goare är nån annan. Hon fick några fina presenter att växa i, skor och tjocksockar. Och ett par ullfrottélångkalsonger som mamma har sytt till vintern, perfekt! Hon har även stickat två par raggsockar, så A är redo för kallare klimat.

Våra fönster kom idag, de ser så fina ut. Ännu bättre lär det bli när de kommer på plats, jag längtar!

Imorgon blir det jobb för mig och förhoppningvis har vi fått endel el inkopplat när jag kommer hem. Just nu har vi bara lampan över spisen i köket, det kommer att bli trevligt med bänk- och takbelysning med. För att inte tala om hallen där vi inte har någon belysning alls. Lampor=lyx!

Hoppas att A sover bra inatt, natten som var vaknade hon igen och bara grät och grät helt otröstlig. Sen när hon fått upp hela familjen för att leta hennes vattenflaska så var hon hur glad som helst, låg i sängen och gullade och skrattade. Men man undrar ju vad det är som gör henne så ledsen. Om det bara är så att det är för förändringen i och med att jag börjat jobba lite? Hon är stundtals väldigt klängig också så det kan nog kanske vara det.

Nu ska jag lägga mig och läsa.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0