Tors 21/10 -Uppdatering-

Jag har inte varit uppkopplad sedan i fredags, ganska skönt! Har jobbat och så har det hänt en massa saker hemma som ni ser på inlägget nedan. Magnus är på konferens sen i tisdags och jag har jobbat tis-ons. Mamma har varit här och passat A och det har gått jättebra!

Idag blir A 15 månader! Tänk vad tiden går...


Denna lilla kotte kunde jag inte hålla mig från att köpa till A, trots att hon har ungefär sjuhundrafemtioelva gosedjur redan. Men hur söt får man bli?

Nu är jag ledig tills nästa torsdag och det känns himla skönt! På lördag ska jag på loppis och förhoppningsvis sälja en massa grejer! Det vore fantastiskt att bli av med allt och dessutom få lite pengar för det. Har även två stora påsar med kläder som ska till Kupan.


Har även inhandlat lite julpynt till A:s lilla gran. Okrossbart och sött! :)

Nu ska jag skynda mig att betala räkningar innan A vaknar och vill vara med och knappa siffror.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0