Tors 14/10 -Dagen-

Vaknade strax innan åtta i morse och hade fått ett stressande sms om att jag tydligen skulle jobba idag. Som tur var visade det sig vara ett misstag. Däremot hade jag visst lyckats få med mig en telefon från jobbet. Så jag tog med A på en powerwalk till min kollega i Dvärsätt så hon kunde ta med den till jobbet igen. Ingen skönt promenadväder precis men det fick jag ta.

Magnus kom hem tidigt idag och det tycker jag är så härligt när det händer. Jag fick hjälp av A att städa på eftermiddagen. Hon är en riktig härmis och om jag visar något för henne så gör hon likadant sen. Vi städade badrummet och då fick hon en egen skursvamp. Så sprayade jag och så hjälptes vi åt att skrubba. När vi skulle skura inne i duschen så tog hon fram sina badankor, de måste man ju ha om man är i duschen. Sen hängde vi tvätt och dammsög.

Härligt med fredag i morgon, även fast jag jobbar på lördag. Är det inte allt för dåligt väder blir det en tur till Öppna förskolan.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0