Ons 13/10 -A-nytt-

Igår jobbade jag till åtta på kvällen och sen handlade jag innan jag åkte hem. Så det blev en ganska sen dag.

Idag har vi bara varit hemma. Hade några tankar på att gå på Öppna Förskolan men sen tittade jag ut och såg stormen och regnet. Men det skulle nog vara kul för A att få leka av sig lite så jag ska försöka komma iväg dit någon dag snart.

Idag tittade vi ut genom fönstret som är A:s favoritsyssla, hon kommer och tar en i handen, drar en till fönstret och så sträcker hon upp armarna och vill komma upp. Detta gör hon hur många gånger som helst varje dag, man bara springer mellan fönstren känns det som ibland. Hur som helst, nu när löven fallit så ser vi en hästhage från ett av våra fönster och idag pekade A mot hästarna och sa "-Titta där!". Det är första gången hon sagt två riktiga ord ihop.
Sen har hon lärt sig att köra Bobbycar, fast det är som att hon har lite för korta ben än men hon tar sig både framåt och bakåt.
A har varit väldigt gnällig de senaste dagarna och jag är rätt säker på att hon skulle behöva lite mera stimulans, leka med andra barn, se något annat än vårt hus varenda dag. Jag tror att det kommer bli bra för henne att börja på förskola just av den anledningen. Sen finns det ju andra saker som gör att jag helst skulle ha henne hos mig hela tiden.

Ja, det var lite Amanda-uppdateringar.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0