Fre 29/10 -Veckan-

Igår var jag en flitig arbetare och var på jobbet en timme för tidigt. Som tur var så fick jag börja jobba redan då. :)

Idag har vi lekt hela dagen, byggt pussel, byggt med klossar, läst böcker osv.

Den här veckan har jag spacklat och slipat och spacklat och målat. Ska måla lite mera ikväll, så snart A har somnat. Det är en vägg i blivande kontoret och hela A:s blivande rum som fått upp gips på väggarna. En hel del skruvhål och skarvar som ska täckas och så färg bakom elementen. Ska bli väldigt skönt att få upp elementen igen så vi kan sätta på värmen. Men först ska ett till lager med färg på.
Letar efter tapeter också men har inte hittat någon som känns helt rätt. Blir ju inte lättare av att Magnus är så kräsen heller.

Imorgon jobbar jag igen, börjar klockan sex så det blir en tidig kväll för mig och förhoppningsvis en lugn natt med.

Trevlig helg!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0