Fre 22/10 -Inne-

Idag hade jag tänkt ta en promenad in på byn och växla pengar inför loppisen. Men sen klev jag upp och kikade på termometern, -14,4. Då bestämde jag att det fick bli en mysdag inne i stället.



Har några grejer som jag ska märka inför imorgon och sen får jag väl ägna kvällen åt att försöka få in allt i bilen. Så hoppas vi på många besökare och att vi får sälja massor!

Hoppas alla får en mysig helg och att det inte snöar så mycket på er. Här har det fortfarande inte kommit någon snö alls och det kan få vänta ett tag till tycker jag.

/M

Kommentarer
Postat av: Morrhoppan

Jäklar vad kallt det är hemma i Jämtland!

2010-10-24 @ 14:28:28
URL: http://morrhoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0