Sön 28/11 -Dagen-

Jag är helt öm i kroppen efter dagens massage. Massösen sa att jag nog kommer att få blåmärken för att hon gick så hårt åt mina knutar.
Gick en sväng på stan, det blev några basplagg till mig, ny tvålpump och tandborstmugg samt knoppar till A:s klädskåp.
M och A hämtade upp mig när de kom från Brunflo och så åkte vi till Barnens hus. Köpte några julklappar. Till A blev det Duplo, en bondgård. Sen är det meningen att hennes rum ska bli klart till jul, så det blir julklappen nr1! Så, nu har vi gjort de julklappsinköp vi tänkt oss. Om jag nu inte råkar hitta något mer som jag bara måste köpa till min lilla älskling.

På tal om A:s rum så är planen att lägga golv där nästa helg, det ska bli så kul att se golvet på plats, tror att det kommer att bli superfint! Vi ska ha samma golv i hallen uppe och kontoret med, vitlackad ask. Finfint!
När golvet är på plats ska jag ge mig på att tapetsera för första gången, det ska bli kul!
Men mest kul blir det när det är dags att inreda! Det ska verkligen bli skoj!



Nu ska jag smörja mig med massor av liniment och sedan hoppa i säng. Inatt var A vaken från kvart i tolv till halv två och sen vaknade hon strax innan sex igen. Gudars skymning vad trött jag var då! Men inatt ska vi sova natten lång, det ska bli skönt! :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0