Fre 12/11 -Vinter-

Ja nog har vintern kommit nu! Här har det snöat konstant sen i onsdags och det börjar bli ett tjockt, fluffigt lager nu. Men det är faktiskt mysigt tycker jag, det blir lite ljusare och finare än det gråbruna som senhösten är. Fast det är inte så kul när man ska ut och köra bil tycker jag, på vägarna kunde det vara sommarföre jämt.

På tal om bil så var vi och provkörde en igår och det lutar väl åt att det blir den som blir "min". Magnus tyckte varken att taxi eller helikopter var ett bra förslag tyvärr.


Vår trädgård en frostig förmiddag för några veckor sedan.

Vad har hänt den här veckan då? I måndags var jag och klippte mig, A var hos (min) farmor under tiden och det gick jättebra! Har hittat en bra frisör här i byn också, superbra! Såg dessutom att Fristilen ska öppna gym här i februari, funderar väldigt starkt på att skaffa ett medlemskap. Känner mig riktigt sugen på gym, fast jag vet av tidigare erfarenheter hur lätt det är att ge upp innan man knappt har börjat så vi får se.

Tisdag och onsdag jobbade jag och nu har jag långhelg för jag jobbar inte förrän på torsdag nästa gång. Helt lagom att jobba två dagar per vecka faktiskt.

Härom dagen var jag och hämtade två paket, ett med julpynt och ett med tyger. Håller just nu på att tvätta tygerna och vill bara sätta igång att sy nu direkt. Kanske får jag lite tid till det under helgen.

Nu ser jag fram emot en myskväll! Trevlig helg!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0