Ons 8/12 -Teknikproblem-

Vi har fått något fel på datorn, därför är jag lite frånvarande. Den vill nämligen inte gå ut på internet fast det är inget fel på själva uppkopplingen som det verkar (skriver från Magnus jobbdator nu och där fungerar det som ni ser). Det är väl det där nätverkskortet som är paj eller nåt, irriterande! Trodde att det skulle dröja ett tag innan den nya datorn skulle börja strula men, men.

Well, vi lever och har tillfrisknat från förkylningen som drabbade oss förra veckan. Nu ska jag åka och jobba men sen är jag ledig i en vecka, underbart!

Och förresten, golvet är lagt i A:s rum och jag har börjat tapetsera! Det går åt rätt håll.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0