Sön 18/4 -Bad-

Har gjort en lista på vilka blommor jag (troligtvis) ska ha i rabatten. Sen hittade jag en sida som sålde många av sorterna mycket billigare än där jag tittat först, bra!
Tänkte beställa tyg också, men sidan jag ska beställa ifrån verkar ligga nere, irriterande!

Amanda gillar inte att bada, vi har försökt med leksaker, badankor, nappen mm, men hon bara gråter. Idag lät vi henne stå bredvid baljan först och titta på ankorna, plaska lite. Det gick mycket bättre, sen satt hon själv och försökte få tag på ankorna som for runt. Kanske vi kommit på knepet? :)

Hade planerat en promenad ikväll, men jag tänker hoppa över det. Det får bli i morgon, om jag har lust då.
Har jag skrivit att jag börjat på en Detox-kur? Fjärde dagen idag. Köpte ett medel på hälsokosten som man häller i vatten och dricker, 1,5liter per dag. Dumt, jag skulle ju självklart köpt kapslar istället, det är inte direkt gott. Hur som helst, kuren är på 20 dagar och ska göra en piggare, fräschare, lättare osv. En mirakelkur! Hehe, ja vi får väl se vad det blir för resultat...

I morgon kanske mamma skulle komma på besök, roligt, det var längesen sist!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0