Rome, here we come!

I fredags fick vi reda på att vi vunnit resan till Rom. Jippi! Så någon gång i maj kommer Willys att tömmas på personal. Ser framför mig underbart försommarväder, mat på uteservering och massor av shoppingkassar. Det ska bli så skönt, även om det hade varit trevligare att få ha sin kärlek med sig.

Fick nya Cosmo i går, läste till min fasa att magtröjorna är moderna igen, lite komiskt med tanke på mitt inlägg här om veckan. Tur att man får välja själv vad man vill ha på sig.

Tänkte gå ut på stan idag och kolla på allt folk som är här, men det är storm ute så jag struntar i det. Sitter inne och slösurfar och drömmer om sommaren i stället.

Är så pysselsugen också. Funderar på att sy lite på ett lapptäcke jag började med för ungefär fem år sedan. Så får jag i alla fall någonting gjort idag. Väntar på att Magnus ska komma hem, men det lär nog dröja, han är i Sveg och jobbar idag. Ikväll ska vi ha personalmöte. Typiskt att det är på min lediga dag. Ja, ja bara jag är hemma till nio, nya Grey's-avsnitten börjar ju då.

I morgon är det Alla hjärtans dag. Har lite kluvna känslor inför den dagen. Tycker att det är ett lite löjligt jippo, samtidigt som jag tycker att det är lite gulligt ändå. Förra året var första gången någonsin som jag på något sätt firat dagen. Då var vi ute och åt middag samt att jag hade köpt nån liten present till Magnus. I år kommer jag knappt ens att träffa honom på hela dagen. Istället ska jag umgås med Irma. Vi ska äta geléhjärtan och mysa. :)

Nej, nu ska jag nog ta en tur upp på vinden och kolla läget i mina tyggömmor.

Ha en bra dag och en mysig alla hjärtans i morgon, hur ni än firar eller inte firar den!
/M

Kommentarer
Postat av: mamsen

Kram på Alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0