Böcker

Idag har jag varit på bokrean. Lyckades med att inte köpa en enda kokbok, vilket jag är stolt över. Hade kollat ut en bok om sömnad, men den verkade inte så kul. Köpte i stället två böcker om hur man förnyar gamla prylar, typ målar om möbler och så. Har väl redan ett gäng sådana böcker men, men. Köpte också en bok med 1000 tips för hemmet, med typ sådana "mormors-knep" hur man får bort olika fläckar och sånt. Gillar verkligen sånt där, Evelyn på Äntligen hemma är lite av en idol. :D
Tittade på några fler böcker som jag inte köpte, men funderar på att köpa. Om stickning och virkning var dom. Pysselmomma är i farten! :)

Annars var det en lugn dag. Har varit vaken sen Magnus klev upp, kvart i fem. Konstigt, för igår när jag var tvungen att kliva upp fem var det jättejobbigt. Och i morgon lär det vara ännu värre. Har börjat med nytt schema nu, så varannan vecka börjar jag jobba sex på morgonen.

I söndags fyllde Aron och Irma år. Vi tog med farmor och Siri och åkte dit för marängsviss och middag. Fick en liten tanke som nu har grott i tre dagar, så nu måste jag kolla upp lite saker, men jag återkommer om det när det blir aktuellt....

Nu blir det tv!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0