Hårt jobb...

Idag har jag jobbat jättehårt. Känner mig jättestolt, det tråkiga är att hur hårt man än jobbar så känns det som att vissa där borta inte tycker att man jobbar bra nog. Jag fick i alla fall upp en jäkla massa grejer och tänker vara nöjd över det.

I morse var vi och skrev nytt kontrakt på HSB, så från den första juli är vi verkligen sambos på riktigt. :)

Har spenderat kvällen framför tv:n och Golden Leauge-galan. Gillar friidrott, det känns sommar på något sätt. Nu är jag så trött så jag ska nog krypa i säng. Undrar när jag ska sluta vara så slutkörd hela tiden. Kanske när jag slutar jobba heltid på 4dagar/vecka....

I morgon ska vi åka till pappa, det ska bli kul, var ett bra tag sedan vi var där senast.

Nattinatt!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0