Regnigt

Vilken seghelg det har varit hittills. Jag har varit så hemskt uttråkad. Vi tog en sväng på stan igår i regnet. Köpte en liten present till Agneta som fyllt år i veckan. Sen köpte vi fika och gick hem eftersom vi skulle få besök. Men besöket i fråga kom aldrig och hörde inte av sig och berättade det heller. Sjukt irriterande. 
Runt femtiden åkte vi och plockade upp Emma som hade jobbat och sen åkte vi till Torvalla. Det var trevligt som vanligt, god mat och en massa historier om Magnus som liten. :) 

När vi varit där några timmar åkte vi hem (Magnus var faktiskt ovanligt lugn, knappt några myror i brallan), tog en sväng förbi Coop för att köpa godis. Det slutade med att vi fick två stora lådor med prover på Malaco Truly av Daniel, så nu kan vi äta sådana i en evighet.

Idag har vi inte gjort mycket, håller på att tvätta. Ska kanske kika förbi hos Hanna och Jocke sen som äntligen håller på att flytta in i sin lägenhet. Det måste vara så kul för dom. 

Vädret är inte så roligt alls. Regn och regn. På tal om det så vill jag verkligen köpa ett par fina stövlar, men jag vet inte var jag ska hitta det i den här stan. Får leta vidare....

I morgon är det jobb igen. Jag är verkligen less på det. Behöver semester, nu!!

/M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0