Segast

Sov jättelänge idag, ända till kvart över tio, är hur länge sen som helst jag sov så länge. Men det behövdes. Låg och kikade lite på tv och skulle precis gå upp och duscha när jag såg att Lotta på Bråkmakargatan precis börjat på fyran. Värsta bardomsfavoriten ju, blev helt fast. När den slutade kvart i ett kom Magnus in med frukost, mackor och äpple och smoothie. Hihi, inte varje dag man får frukost på sängen, det var jättemysigt.

Nu har jag i alla fall lyckats slita mig från sängen, klivit upp och duschat och fått på mig kläder. Men jag är hur seg som helst. Skulle kunna somna hur lätt som helst om jag bara la mig ner. Skulle behöva lite semester nu. Jobbade 06-18 igår och på slutet var jag så trött att jag knappt såg, allting såg dimmigt ut. Usch, inte nyttigt att hålla på såhär. Tur att det är januari snart.

Fick två sommarkataloger igår, kul! Så då började vårlängtan att komma smygande...

Nu måste jag vila lite.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0