Hemkommen

Tog det mest lugnt igår. Var och tränade på morgonen, de nya skorna var så sköna. Kom hem och gjorde frukost till mig och Magnus som var hemma och gjorde pappersarbete. Sen låg jag på soffan och läste hela eftermiddagen, "Är det någon där" av Marian Keeys som är min favoritförfattarinna. Boken var väldigt bra! Det gick knappt att sluta läsa, hade längtat efter boken hela helgen. Hade även tvättstugan igår och det var massor av tvätt, trist.

På kvällen gick vi på bio för första gången, "På smällen" såg vi, en helt okej film. Fast det känns som att det aldrig kommer några riktigt bra filmer längre. Eller också är det jag som väljer fel sorts film kanske.

Idag har jag inte heller gjort så mycket, pratat i telefon mest och sen var Magnus hemma och åt lunch, det var trevligt. Saknar honom när han är och jobbar.

Snart är det slut på semestern... :/

Om en stund ska vi åka och handla, håller på att planera vad vi ska äta i veckan, försöker tömma frysen så att vi kan frosta ur den, det skulle verkligen behövas och av frysens innehåll att döma blir det rabarber till middag de närmsta dagarna.

Nu ska jag roa mig med disken en stund.

/M

Kommentarer
Postat av: helen

tittar tillbaka:-) åh va skönt med en helg borta!! *avis* hoppas allt är bra annars! Kram

2007-08-22 @ 20:24:18
URL: http://mittlivmedvinga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0