Dagen

Det tog två och en halv timme att städa lägenheten idag. Det var jobbigt och varmt. Dessutom blev jag halvt ihjälskrämd av ett stort kryp i papperskorgen. Var nära att ringa till Magnus och be honom komma hem och "rädda" mig, det vill säga, knyta ihop soppåsen och gå ut och slänga den. Men jag tog mig samman och gjorde det själv. Ibland är jag bara för fjantig...

Nu har jag gjort tårta till pappa, hade ingen inspiration så det blev en prinsesstårta, eller kungatårta kanske man ska kalla det när det är till en man som fyller 53 år. När jag var liten tyckte jag att min pappa såg ut som Hjärter Kung i vissa kortlekar (efter lite googlande så är det i Öbergs kortlekar), så det var mitt favoritkort. :) Fin blev tårtan i alla fall.

Min Magnus kan vara så underbar ibland så jag nästan gråter. Det kan vara något liten sak han säger eller gör som bara gör mig så kär. I morgon har vi varit ihop i ett år. Ett underbart år.

Jag älskar dig Magnus!! /Frugan

/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Grattis på ettårsdagen! :-)

2007-08-10 @ 22:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0