Lör 9/10 -Bad och mys-

Idag är jag och Amanda ensamma hemma. Magnus är och hjälper en kollega att byta fönster. Bra att han får träna lite, för alldeles snart är det dags att byta på vårt hus.

Hittills idag har vi ätit frukost, badat Amanda tills hon var skrynklig. Hon klev inte upp förrän jag hällt ut vattnet. Sen fick hon lite massage och sen mös vi under en filt och läste böcker. Med läste menar jag att jag försökte hinna läsa en mening innan A vände blad.

Funderar på vad vi ska hitta på idag, det känns inte så lockande att gå ut i dimman och de knappt fem plusgraderna. Har köpt tulpan- och honungslök som jag behöver gräva ner, men det får nog bli i morgon. Kanske tar vi en promenad in på byn senare. Först tänkte jag att A skulle sova, men det verkar hon inte vilja och sen får vi äta lunch innan vi i så fall går ut.

Hoppas ni har en mysig lördag!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0