Syskonträff

I lördags var vi hos mamma i Hammerdal, för första gången på väldigt, väldigt länge var alla syskonen samlade. Det var jätteroligt! Och så roligt att träffa storasyster Karin som jag inte träffat på 2,5 år. Hon är fantastisk!

Lite foton från helgen:

 Jag hade mina nya kläder på mig, från onsdagens fyndshopping

 Mamma och Karin

På söndagen tog vi bort allt julpynt och städade hela lägenheten. Tvättade massor och bäddade nytt med våra nya sängkläder. Jättefina och sköna tycker jag.

 Svårt att få en bra bild, men det är vävda ränder i vitt, ljusblått, mörkblått och limegrön-gult. Frächt och lite somrigt.

Det var så skönt att få rent och fint här.
Karin, Aron och Irma kom hit på eftermiddagen, A och I för att vänta på pappa och Karin för att umgås med oss. Vi beställde kinamat och pratade om allt möjligt. Kul att få uppdateringar i varandras liv. Till sommaren ska jag och Magnus åka till Göteborg och hälsa på. Det ska bli jättekul!

/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Åååh, vilken söt kofta!! Vårig och så himla mysig! Vad avundsjuk jag blir, i vanlig ordning! :-D
Vad roligt med en syskonbträff, det lät himla mysigt det där :-)

2008-01-09 @ 17:25:48
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0