Vinter?

Vad härligt att vakna upp när snön öser ner i mitten av september, något är ju seriöst fel med vädret här i världen (Charlotta, du är nog glad att du inte bor här nu).

 

Som tur var kom solen och tinade bort skiten sen. Har ju precis börjat gilla hösten, men jag är verkligen inte redo för vinter än. Usch.

Är lite allmänt av idag. Är trött och seg och allt känns lite trist. Tur att det finns en man som kan ge mig en kram och göra mig lite glad igen.

Det blir nog inga problem att få ihop nog med jobbtimmar, fick jobb på onsdag med och blev erbjuden på lördag men det tackade jag nej till. Det skulle ju vara lite väl trist att jobba tre lördagar på raken, dessutom är det ju bröllop på lördag. Hoppas det blir bättre väder tills dess.

Ikväll blir det mys i soffan under filten med varm choklad. Jag har verkligen inte lust att göra någonting mer.

Jag har hittat ett underbart hus, fast det är väldans dyrt, samt att det behöver totalrenoveras, men det skulle bli så otroligt fint. Åh, jag blir så deppig...

Nu ska jag tända lite ljus.

/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Åååh, vad mysigt med snööö! :-)

2007-09-17 @ 20:10:32
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se
Postat av: Madeleine

ahh så du ska på bröllopet, vad bra isf. Kanske vi kan gå dit tillsammans eller vad tror du? =)
och ang. snön, vem fan beställde det som sagt...USCH!!! Kraaam

2007-09-17 @ 20:41:13
URL: http://madeleinemattsson.blogg.se
Postat av: mamsen

Snön låg hela dagen här och det gjorde mest jag också, visst är snö mysigt på vintern men inte nu!
Kram på dig Gumman!

2007-09-18 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0