Vill, vill, vill

Åh, det är så mycket jag vill.
Jag vill bli vuxen nu och bo i ett hus. Jag vill ha en massa pengar så jag slipper tänka på ekonomin hela tiden. Jag vill ha tid att göra sådant jag mår bra av. Och jag vill en massa annat. Varför tänker vi människor (i alla fall jag) att "bara jag får det/bara det händer" så kommer jag bli lycklig, då kommer allt bli bra? Det är konstigt, för egentligen vet man ju att det alltid kommer något annat man vill ska hända eller vill ha. Ja, ja jag kommer fortsätta att vilja ha allt det där jag inte har men drömmer om. Jag är en stor drömmare!

Igår tittade vi på fler flyg till NY, men vi kommer inte riktigt till skott och bokar nåt. Det krångligaste är att hitta nåt bra hotell tycker jag. Men den resan bara _ska_ bli av!

Jag är trött och längtar till en första oktober då jag slutar på Saba, det ska bli så skönt. Idag var det riktigt kul på Willys.

Nu vill jag krypa ner i sängen..

Sov gott allihopa, snart är det helg!

/M 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Amen åh jag vet hur det där är, man bara väntar och längtar till man har alla sina drömmar fångade men lik föribaskat trånar man alltid efetr ngt nytt...drömmare är bara förnamnte på mig haha men man måste drömma eller hur Marja! =) Jo om år 2014 ens stoppar kanske blir vi runt 60 som man bör va för att ha syjunta haha! närå vi SKA pyssla! Kram gumman!

2007-09-13 @ 21:45:23
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se
Postat av: hannnna

jag måste ju oxå skaffa blogg!!! läser ju era hela tiden =)

2007-09-15 @ 09:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0