Veckan hittills

Vilken annorlunda vecka jag har haft. Klivit upp fem varje morgon, det gör lite ont, men efter en stund blir jag pigg som bara den. Har varit så uppe i varv, nervös inför alla beställningar, stressad inför allt som ska göras och virrig på grund av allt jag ska hålla reda på, det har varit ganska jobbigt men ändå väldigt roligt! Problemet är att jag aldrig vill ta rast eller sluta jobba. Jag vill få klart allt, även om det är en omöjlighet. I morgon är sista dagen, ska jobba 06-17, lagom pass att avsluta med. Sen bär det av till Stockholm på fredag förmiddag, hoppas vi får roligt! Och att jag hittar några vinterskor. På tal om det har det snöat idag igen och det var fruktansvärt halt att gå hem i mina sommarskor med helt blank sula. Konstigt nog. ;)

Eftermiddagen har jag spenderat i soffan med en hög gamla inredningstidningar, brukar försöka rensa ut lite då och då bland alla tidningar jag köper, men innan jag slänger bort dom brukar jag kolla igenom om det finns några inspirerande bilder eller så som jag vill spara. Har en samling bilder som inspiration för vårt kommande hus, trädgården och så. Kul att ta fram dom efter ett tag och se hur ens smak har ändrats, även om det känns som jag "hittat" min stil nu. Ganska annorlunda mot för några år sedan. Nu vill jag ha ganska gammeldags stil, mot förut när jag ville ha vitt, frostat glas och silver på allting. 

Längtar efter sovmorgon!

Idag har jag druckit julmust för första gången den här säsongen, mums, vilken härlig känsla jag får av den smaken! Magnus hade träffat sin gamla chef på Spendrups och fått lite must, bland annat de nya smaksatta, så dom ska vi smaka sen. Återkommer med betyget.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan igen.

/M


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Guud vad avundsjuk jag blir på dig som ska till sthlm och shoppa skor! :-D
hoppas ni får supermysigt och roligt i storstan :-)
kram!

2007-11-08 @ 09:36:12
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0