Sko-shopping

Idag har jag och syster umgåtts med vår superfarmor! Först träffades vi allihopa hos mig, vi gav vår present till farmor och hon blev verkligen jätteglad. Det var så kul att kunna glädja henne lite. Sen gick vi in till centrum. Var på Åhléns och käkade vegetarisk buffé. Lite väl mycket bönor och linser för min smak men det fanns endel godbitar där. Sen tog vi en sväng på stan. Shoppade lite och hämtade sedan ut ett paket från La Redoute.

image7
Nya skor. Lila från Din Sko, silver från La Redoute

Sedan gick jag hem och lagade mat till min karl. På tal om honom så utförde jag även endel av mitt uppdrag idag. Har snart bestämt mig. Hihi....

Efter maten blev vi barn för en stund, tittade på Bilar och åt chokladbollar. Gullig film tyckte vi båda.

Snart är det Grey's Anatomy. Har verkligen snöat in i den serien. Får skylla det på Magnus, det var faktiskt han som började kolla.


/M


Kommentarer
Postat av: Madeleine

ah bilar är en jääättte bra film, den har gått dygnet runt hemma hos oss då den kom ut hahah! Jätte söta skor du köpt =) Kram

2007-05-30 @ 21:01:31
URL: http://madeleinemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0