Morsdag

Idag har jag läst ut boken! Den var bra, men så var det ju min favoritförfattare också. Men det känns som jag kommit in i en riktig läsperiod, har inte haft nån sån på flera år. Har ett rätt stort lager med böcker som jag inte läst så det kanske är på tiden nu då.

Har tvättat också och putsat fönster. Vilken skillnad det blir, helt otroligt alltså. Det har varit jättefint väder idag, lite blåsigt men annars underbart.

Var och hälsade på mamma med man och syskonen när dom var och uppträdde. Åt lite tårta också. Mmm....

Sen lagade Magnus mat till mig och hans mamma, klyftpotatis, fläskfilé, champinjoner, bea och pepparsås. Det var så gott. Han är ju så duktig! Och sen fruktsallad och glass till efterrätt. När vi hade ätit och umgåtts lite skjutsade vi hem svärmor till Brunflo och sen tog Magnus med mig på en liten tur. Det var jätteskönt bilväder, satt och tittade på en massa hus och drömde. :)

Klockan nio är det mitt favvoprogram, Hemma hos Jamie. Vilken trädgård han har! En sån skulle man ha, då kunde man alltid hitta på något gott att laga till middag.

Lotta och Calle har fått en liten Leylia. hihi.... synd att dom är så långt borta nu...

Jobb i morgon.

Nu ska jag leta efter något speciellt.... hihi....
Sen ladda inför Jamie.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0